fbpx

PRODUSE

Creare Aplicatii Web
& CRM Pentru Companii

Descriere

Dezvoltarea aplicatiilor web si a CRM-urilor reprezinta o modalitate eficienta pentru companii de a gestiona relatiile cu clientii si de a oferi solutii personalizate pentru nevoile lor specifice. Aceste servicii integreaza tehnologii moderne pentru a dezvolta aplicatii web robuste si eficiente, adaptate pentru a creste eficienta operationala si a imbunatati experienta clientilor.

Crearea Unei Aplicatii Software Personalizate

Consultanta si Strategie: Echipa noastra de specialisti in aplicatii web colaboreaza cu clientul pentru a intelege obiectivele si cerintele specifice. Planificam strategii personalizate pentru dezvoltarea aplicatiilor web, avand in vedere nevoile specifice ale afacerii.
Dezvoltare si Implementare: Utilizam cele mai recente tehnologii si cadre de lucru pentru a dezvolta aplicatii web scalabile si sigure. Ne asiguram ca aplicatiile noastre sunt compatibile cu diferite platforme si dispozitive.
Instruire: Oferim instruire si asistenta pentru implementarea aplicatiei web in organizatie, ajutand angajatii sa utilizeze eficient platforma.
Suport: Oferim asistenta continua si suport tehnic dupa lansare, asigurandu-ne ca aplicatiile web functioneaza in mod corespunzator si sunt actualizate conform cerintelor..

Avem Solutii Pentru Toate Industriile

  • Auto
  • Energie, Utilitati si Resurse
  • Alimentatie si HoReCa
  • Constructii
  • Imobiliare
  • Turism
  • Medical & Farmaceutic
  • Transport
  • Divertisment
  • Telecomunicatii
  • Sectorul public
  • Financiar
  • Comert
  • Agricol
  • Distributie
  • Aeronautic
  • Maritim
  • Sport

Intrebari frecvente creare magazin online la cheie

Pentru a comanda un magazin online la cheie va rugam sa completati formularul din josul paginii. Dupa primirea cererii DVS. de oferta, va vom trimite o oferta de pret in 24-48 de ore.

Estimarea costului realizarii unui magazin online se face in functie de necesitatile fiecarui proiect in parte. Pentru a stabili pretul realizarii magazinului DVS. online va rugam sa ne contactati prin formularul de cerere oferta aflat mai jos in aceasta pagina.

Magazinele online realizate de echipa noastra sunt complete si pregatite pentru vanzari. Puteti incepe sa vindeti imediat, trebuie doar sa introduci produsele. Echipa noastra va introduce maxim 5 produse si 5 categorii, restul urmand sa fie introduse in magazinul online de catre DVS. in urma instruirii pe care o veti primi din partea  echipei noastre.

DA! In oferta noastra de pret va fi inclus domeniul cu extensia .ro sau .com (la alegere) si gazduirea magazinului timp de 1 an de zile. Dupa aceasta perioada gazduirea si domeniul costa 250 RON / An.

Magazinele create de noi folosesc platforma WordPress + WooCommerce.

NU! Puteti adauga un numar nelimitat de produse, categorii, subcategorii, si pagini in magazin.

Pentru crearea unui magazin online aveti nevoie doar de produsele pe care doriti sa le vindeti.

Noi ne vom ocupa de achizitionarea numelui de domeniu, a gazduirii, va vom ajuta sa alegeti un curier rapid si sa incheiati un contract cu un procesator de plati online.

La inceput veti alege o tema pentru design din galeria noastra de template-uri. Noi vom adapta culorile, fonturile si bannerele temei intr-un mod profesional. 

De asemenea, ne puteti arata 1-2 exemple de magazine online care va plac pentru a ne face o idee despre cum sa personalizam designul pentru DVS.

Timpul de implementare pentru un magazin online la cheie este de 5-7 zile calendaristice.

De asemenea, daca proiectul DVS. este urgent exista o taxa de urgenta de 250 de euro. In regim de urgenta magazinul va fi gata in 48 de ore.

DA! Putem adauga facilitati/functionalitati suplimentare oricand doriti sau aveti nevoie. 

aplicatii mobile la cheie

Exemplu de aplicatie mobila realizata de echipa noastra

OxygenGym - Este o aplicatie mobila pentru sala de sport Oxygen Gym din Oradea. Aplicatia permite utilizatorului sa isi deschida cont, sa isi plateasca abonamentul online & sa activeze plata automata a acestuia si sa isi faca o poza pentru accesul in sala pe baza de Face ID (sistem implementat de noi). Aplicatia are integrat si un sistem de acces in sala pe baza de cod QR.

Procesul de lucru

1. Stabilim functionalitatile

Pentru inceput vom discuta si vom stabili impreuna obiectivele si strategia pentru aplicatia web.

4. Implementam designul

In paralel echipa de programatori va incepe scrierea codului pentru toate functionalitatile aplicatiei web.

2. Semnam contractul

Inainte de a incepe lucrul la proiect, ne vom ocupa de partea legala si vom semna contractul.

5. Prezentare aplicatie

Impreuna vom stabili etapele in care va vom prezenta progresul facut in dezvoltarea aplicatiei web.

3. Design UI/UX

Echipa noastra de designeri va incepe lucrul la crearea designului si a interfetei pentru aplicatia web.

6. Lansare aplicatie

Dupa testarea si aprobarea aplicatiei, echipa noastra va lansa aplicatia in cloud. Etapa finala: instruirea personalului.

1. Stabilim functionalitatile

Pentru inceput vom discuta si vom stabili impreuna obiectivele si strategia pentru aplicatia web.

2. Semnam contractul

Inainte de a incepe lucrul la proiect, ne vom ocupa de partea legala si vom semna contractul.

3. Design UI/UX

Echipa noastra de designeri va incepe lucrul la crearea designului si a interfetei pentru aplicatia web.

4. Implementam designul

In paralel echipa de programatori va incepe scrierea codului pentru toate functionalitatile aplicatiei web.

5. Prezentare aplicatie

Impreuna vom stabili etapele in care va vom prezenta progresul facut in dezvoltarea aplicatiei web.

6. Lansare aplicatie

Dupa testarea si aprobarea aplicatiei, echipa noastra va lansa aplicatia in cloud. Etapa finala: instruirea personalului.

Oferta de pret

Aveti nevoie de o aplicatie web sau CRM la cheie?
Completati formularul de mai jos pentru o oferta de pret gratuita.

sau sunati-ne la numarul de telefon: 0752 173 630